امام علی(ع) الگویی برای تمام بشریت هستند
کد خبر: 4195923
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر:

امام علی(ع) الگویی برای تمام بشریت هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: امام علی(ع) به معنای واقعی کلمه الگویی برای تمام بشریت و همه اعصار هستند.

حجت‌الاسلام علی محمدنژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهربه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی محمدنژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیرانشهر، امروز 5 بهمن در جشن ولادت امیرالمومنین(ع) که در این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک روز پدر گفت: امام علی(ع) به معنای واقعی کلمه الگویی برای تمام بشریت و همه اعصار هستند که باید سعی کنیم ایشان را خوب بشناسیم و به جامعه اسلامی و نسل جدید معرفی کنیم.

وی ادامه داد: بر کسی این موضوع پوشیده نیست که ایشان به معنای واقعی کلمه در همه عرصه‌‌ها اعم از مدیریت خانه و خانواده، افکار سیاسی، ایمان و نبرد حرف اول را می‌زدند به طوری که یار و یاور  پیامبر اسلام(ص) در همه صحنه‌های سخت و دشوار بودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پیرانشهر ضمن تاکید بر اینکه باید برای شناخت ایشان بیش از پیش و جدی‌تر گام برداریم، ادامه داد: اصحاب رسانه به ویژه کسانی که در حوزه سایبری، صدا و تصویر فعالیت دارند باید تلاش کنند ابعاد مختلف شخصیت وجودی و زندگی ایشان را به تصویر بکشند.

وی شجاعت، ایثار، فداکاری، از خودگذشتگی و حراست از بیت‌المال را ویژگی‌های بارز شخصیت اولیای الهی از جمله حضرت علی(ع) برشمرد و گفت: ایشان انسان کامل و وارسته‌ای بودند که در همه شئون زندگی خود منزه از اشتباه و گناه بودند به طوری که به معنای واقعی کلمه کوچک‌ترین نقطه تاریک و ابهام در سیره‌شان وجود نداشت و به فضائل و خصلت‌های زیبای‌شان حتی دشمنان  ایمان داشتند و بر این مهم اتفاق نظر داشتند که امیرالمؤمنین (ع) حجت خدا بر مردم است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، گفت: با توجه به اینکه این نظام براساس موازین الهی تاسیس شده است، برای حراست از دین و ایمان خودمان لازم است که پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

انتهای پیام
captcha