چهارمین جشنواره سراسری «اقوام ایران‌زمین» در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4197638
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

چهارمین جشنواره سراسری «اقوام ایران‌زمین» در لرستان برگزار می‏‌شود

رئیس جهاددانشگاهی لرستان از برگزاری چهارمین جشنواره سراسری «اقوام ایران‌زمین» از سوی این واحد خبر داد و گفت: این جشنواره دهه سوم اردیبهشت‌ماه سال آینده در سه بخش علمی، فرهنگی و هنری در لرستان برگزار می‌شود.

فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستانفرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از فراخوان چهارمین جشنواره اقوام ایران‌زمین از سوی این نهاد خبر داد و گفت: این جشنواره سراسری در سه بخش علمی، فرهنگی و هنری اردیبهشت‌ماه سال آینده در لرستان برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه بخش هنری این جشنواره ویژه دانشجویان و شامل رشته‌های عکاسی و طراحی لباس است، افزود: بخش فرهنگی این جشنواره نیز شامل برپایی نمایشگاه آثار منتخب، برپایی نمایشگاه‌ صنایع دستی اقوام، رونمایی کتاب، اکران فیلم، اجرای گروه‌های آیینی ـ سنتی و بخش علمی نیز با رویکرد زاگرس‌شناسی برگزار می‏‌شود.

فرامرزیان برگزاری کارگاه‌های علمی، برگزاری سمینارها، نشست‌ها و بازدیدهای علمی را از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره اعلام کرد و ادامه داد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره واقع در معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی لرستان تا 30 فروردین‌ماه سال آینده اعلام شده و آیین اختتامیه و اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه نیز دهه سوم اردیبهشت‌ماه سال آینده خواهد بود.

رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان با اشاره به مشارکت دستگاه‌هایی از جمله میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رویتاب، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، دانشگاه لرستان، بنیاد ایران‌شناسی شعبه لرستان، دانشگاه‌های لرستان، علوم پزشکی و فنی و حرفه‌ای لرستان، مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‎آباد و... با جهاددانشگاهی واحد لرستان در برگزاری این جشنواره گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‎توانند از طرق نشانی اینترنتی https://www.roytab.iriranzamin4 برای ثبت‌نام اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 33214733 با پیش‌شماره 066 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha