انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و کمیته امداد البرز
کد خبر: 4202134
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و کمیته امداد البرز

جهاددانشگاهی و کمیته امداد استان البرز در راستای تعامل و ارتباط مؤثر بین سازمانی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک تفاهم‌نامه منعقد کردند.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا از البرز، جهاددانشگاهی و کمیته امداد استان البرز در راستای تعامل و ارتباط مؤثر بین‌سازمانی و استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک تفاهم‌نامه منعقد کردند.

این تفاهم‌نامه با حضور جلال نوری، سرپرست جهاددانشگاهی و رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز در راستای افزایش تعامل دوسویه بین این دو نهاد منعقد شد.

در راستای این تفاهم‌نامه مقرر شد همکاری و مشارکت جهاددانشگاهی و کمیته امداد البرز در زمینه فعالیت‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، کارآفرینی و... افزایش یابد.

علاوه بر این، طبق این تفاهم‌نامه شرایط بهره‌مندی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های نیروی انسانی متخصص و امکانات و توانایی‌های طرفین بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

جلال نوری، سرپرست جهاددانشگاهی البرز در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین دو نهاد اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با محوریت همکاری متقابل آموزشی، فرهنگی، علمی، پژوهشی و فناوری به‌منظور بسترسازی مناسب برای توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر منعقد شد.

وی ضمن معرفی ظرفیت‌های این مجموعه در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: جهاددانشگاهی آمادگی دارد با ارائه بسته آموزشی برای جامعه هدف کمیته امداد البرز در راستای ارتقای سطح دانش تخصصی و افزایش مهارت‌های آنها گام بردارد.

این مسئول با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های جهاددانشگاهی آن‌طور که باید و شاید شناسانده نشده، بیان کرد: پژوهشگاه رویان، مراکز خون بند ناف، مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، پژوهشکده گیاهان دارویی و مراکز آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت تنها بخشی از ظرفیت‌های این نهاد انقلابی است.

نوری با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین دغدغه امروز اشتغالزایی به‌ویژه برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر است، گفت: جهاددانشگاهی می‌تواند در قالب اجرای طرح‌های مختلف از قبیل توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، نوآوری شغلی مددجویان، هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، مشاغل خانگی و... با این نهاد مردمی همکاری داشته باشد.

رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد البرز نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: با انعقاد این تفاهم‌نامه همکاری در بخش‌های مختلفی مانند همکاری­‌های آموزشی، انجام امور پژوهشی، مطالعاتی و مشاوره، همکاری‌های فرهنگی و... از ظرفیت و پتانسیل جهاددانشگاهی در توانمندسازی مددجویان بهره خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی ظرفیت‌های زیادی دارد و از این ظرفیت‌ها متناسب با نیاز روز جامعه استفاده می‌کند، گفت: کمیته امداد به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌های این‌ مجموعه برای تحقق بخشی از اهداف خود است.

انتهای پیام
captcha