دعوت سینمایی‌ها از مردم برای نقش‌آفرینی در سرنوشت ملی
کد خبر: 4202736
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶

دعوت سینمایی‌ها از مردم برای نقش‌آفرینی در سرنوشت ملی

دو مرکز سینمایی کشور در پیام‌های جداگانه‌ای، مردم و سینماگران را به مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، این مرکز در پیامی آورده است:

«یازدهم اسفند فصل تازه‌ای در نقش‌آفرینی در سرنوشت ملی رقم خواهد خورد، حضور حداکثری آحاد مردم و به ویژه هنرمندان و دست‌اندرکاران شریف سینمای ایران، بار دیگر همدلی و اقتدار ملی را به تصویر خواهد کشید.

بنیاد سینمایی فارابی همراه و همگام با ملت عزیز ایران و سینماگران عزیز برای شکل‌گیری مجلس قوی و مردمی، انتخاب بهترین و شایسته‌ترین نمایندگان را پشتوانه قانون‌گذاری صحیح برای پیشرفت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری کشور می‌داند و از سینماگران گرامی دعوت می‌نماید در کنار شور انتخاباتی آحاد مردم، به عشق ایران، در تثبیت قدرت ملی مثل همیشه سهیم باشیم.»

انجمن سینمای جوانان ایران نیز با پیامی به شرح زیر مردم را به رای دادن فراخوانده است:

«انتخابات ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی است که می‌تواند ضامن جمهوریت و اسلامیت کشور باشد.

صندوق رأی گذرگاهی است که ملت می‌تواند از طریق آن سرنوشت خود را به سمت بهبود هموار نماید و حضور اکثریت مردم پای صندوق‌های رأی پشتوانه اقتدار ایران است.

انجمن سینمای جوانان ایران این حضور مردم را که معنای قدرت ملی است و پشتوانه امنیت ملی ایرانیان خواهد بود را ارج می‌نهد و از آحاد ملت برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت به عمل می‌آورد.»

انتهای پیام
captcha