رفع مشکلات مردم؛ اولویت نخست نمایندگان منتخب
کد خبر: 4202898
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

رفع مشکلات مردم؛ اولویت نخست نمایندگان منتخب

امام جمعه بجنورد گفت: نمایندگان منتخبی که به بهارستان راه می‌یابند، باید حل مشکلات مردم اولویت آنان باشد نه اینکه به نفع گروهی فعالیت کنند.

رفع مشکلات مردم اولویت نخست نمایندگان منتخببه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد امروز ۱۱ اسفند ماه در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه نمایندگان منتخبی که به بهارستان راه می‌یابند باید حل مشکلات مردم حل اولویت آنان باشد نه اینکه به نفع گروه خاصی فعالیت کنند،اظهار کرد: نماینده، گرچه پیش از این مورد حمایت جریان خاصی بوده اما بعد از راهیابی به مجلس، تنها نماینده این جریان نیست، بلکه باید مردم و مشکلات آنان نیز در اولویت قرارگیرد.
 
نوری با بیان اینکه که نامزدهای راه نیافته به مجلس نیز تصور نکنند شکست خورده‌اند، زیرا که با ورود به کارزار انتخاباتی، موجب شورآفرینی و ثواب سیاسی شده‌اند، گفت: امروز دشمنان چشم به انتخابات ۱۱ اسفند در ایران دوخته بودند اما مردم از همان ساعات اولیه پای صندوق های رای حضور یافتند و بار دیگر توطئه دشمنان را خنثی کردند.
 
وی تأکید کرد: منتخبان مجلس باید احساس کنند که همه مردم پای او بوده‌اند چرا که این افراد از همه نمایندگی می‌کنند نه صرفا از رئیس یا اعضای ستاد یا فقط طرفداران و حزب مورد نظرشان، فردی که رای می‌آورد نماینده همه حساب می‌شود.
 
امام جمعه بجنورد تصریح کرد: باید نمایندگان منتخب نگاه کلان برای توسعه استان داشته باشند و از نگاه‌های کوچک خودداری کنند.
 
وی با اشاره جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: تاکنون چهار بار طرح آتش بس در غزه مطرح شده اما آمریکا هر بار آن را وتو کرده این در حالیست که روزها بزرگترین جنایات علیه بشریت در غزه رخ می‌دهد و مردم بی دفاع فلسطین حتی از کمک‌های دارویی و غذایی محروم هستند.
 
امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: باید فرهنگ منحط غربی را به جوانان شناساند، اینکه چگونه این اندیشه قوانین ظالمانه‌‌ای را در جهان وضع کرده و حقوق بشر غربی نیز دروغی بیش نیست، در این راستا فرهنگ غربی به دنبال تفرقه افکنی و نابودی ملت ها است و میلیارد ها دلار هزینه می کنند تا مردم از ارزش‌های دینی خود دور شوند.
انتهای پیام
captcha