شرکت 20 هزار دانش‌آموز البرزی در جشنواره «فصل انتظار»
کد خبر: 4203874
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

شرکت 20 هزار دانش‌آموز البرزی در جشنواره «فصل انتظار»

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز از شرکت بیش از 20 هزار از دانش‌آموزان استان در جشنواره فصل انتظار خبر داد و گفت: این جشنواره هرسال با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز برگزار می‌شود.

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان البرز

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری  آیین اختتامیه دهمین دوره جشنواره فصل انتظار در استان خبر داد و گفت: این جشنواره هرسال با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در راستای اجرایی‌سازی راهکار ۴-۱ سند تحول بنیادین و شیوه‌نامه ندای رحمت با محوریت طرح عطر انتظار و با هدف آشنایی نسل آینده‌ساز با ابعاد شخصیتی حضرت ولیعصر و فرهنگ مهدویت برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دهمین دوره این جشنواره با توجه به ابلاغ برنامه‌ فراگیر پرورشی با تغییراتی در محتوا و رشته‌های مسابقه همراه بود، گفت: در این دوره بیش از 20 هزار از دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی مشارکت داشتند.

خانمحمدی توضیح داد: از بین آثار دریافتی، ۹۵۰ اثر در رشته‌های سرود مهدوی، اردوی مهدوی، گفتمان مهدوی و قصه‌گویی مهدوی به مرحله نهایی راه یافتند که پس از داوری به ۳۱۳ اثر و فعالیت برگزیده هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 

انتهای پیام
captcha