مجلس قوانین تسهیل‌کننده‌ برای معیشت مردم وضع کند
کد خبر: 4204137
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
امام جمعه تالش:

مجلس قوانین تسهیل‌کننده‌ برای معیشت مردم وضع کند

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد گفت: مجلس باید قوانین تسهیل‌کننده‌ برای معیشت مردم وضع و با گرانی مبارزه کند، چراکه مجلس در رأس امور است.

حجت‌الاسلام نوزاد امام جمعه تالش

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد، امام جمعه شهرستان تالش، امروز، 18 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، هفته احسان و نیکوکاری و تقدیر از حضور پرشور و سربلند مردم تالش در انتخابات اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران خیال می‌کردند که حضور و مشارکت مردم در انتخابات کمتر از ۳۰ درصد خواهد شد و حتی در برخی از  بنگاه‌های دروغ‌پراکنی و خبری خودشان آن را هفت درصد نیز پیش‌بینی می‌کردند، اما ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی با مشارکت گسترده و پرشور خود نشان دادند که هرگز دشمنان به اهداف شیطانی و پوچ خود نخواهند رسید.

وی ضمن تقدیر از نامزدهای انتخابات، شورای تأمین، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات که در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات به بهترین نحو ممکن عمل کردند، افزود: تالش در انتخابات، با حضور حماسی و باشکوه خود استان را روسفید کرد، البته تا بوده همین بوده، شما مسئولان و منتخبان مردم هم، مردم تالش را روسفید کنید.

امام جمعه تالش گفت: تالشی‌ها با مشارکت ۵۷ درصدی بیش از ۱۵ درصد بیشتر از دور قبل انتخابات مجلس شرکت کردند؛ مردم تالش حضور پیدا کردند و آبروداری کردند، مسئولان هم برای تالشی‌ها آبروداری کنند، مردم در آزمون حضور و حمایت پیروز شدند ما مسئولان نباید در آزمون خدمت مردود شویم.

نورزاد بر لزوم وحدت و انسجام مجلس دوازدهم در اجرای صحیح وظایف محوله و خدمت به مردم تأکید کرد و افزود: به جای توجیه نیامدن‌ها و آمدن‌ها، شکاف‌ها را ترمیم کنیم؛ اینکه چرا عده‌ای نیامدند را باید برویم دنبال ریشه‌یابی و علتش را پیدا کنیم و پاسخ نیامدن‌ها را با ‌رفع مشکلات و عقده‌های فکری مردم رفع کنیم و دنبال توجیه آن نباشیم.

وی بیان کرد: این مجلس است که باید ریل‌گذاری کند برای دولت تا تورم مهار شود، مجلس است که باید جلو مافیای خودرو و بانک و ارز را بگیرد، مجلس است که باید قوانین تسهیل‌کننده‌ برای معیشت مردم وضع کند، باید با گرانی مبارزه کند و این مجلس است که در رأس امور است.

امام جمعه تالش بر لزوم توجه مجلس دوازدهم بر نظارت بر دستگاه‌های اجرایی کشور اشاره کرد و گفت: مجلس بعدی باید تمرکز اصلی خود را روی اجرایی‌شدن قوانین کشور بگذارد و از همه ابزارهای نظارتی(تحقیق و تفحص) خود برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی بهره بگیرد تا قوانین به‌طور کامل اجرا شده و تأثیر خود را روی بهبود وضعیت معیشتی کشور بگذارد.

انتهای پیام
captcha