افزایش تدابیر شدید امنیتی در قدس با فرارسیدن ماه رمضان
کد خبر: 4204405
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

افزایش تدابیر شدید امنیتی در قدس با فرارسیدن ماه رمضان

رژیم صهیونیستی با استقرار هزاران نیروی امنیتی در قدس اشغالی، ثابت کرد که تا چه اندازه از وقوع انتفاضه فلسطینی‌ها در ماه مبارک رمضان بیم و هراس دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از الغد، هزاران پلیس در قدس اشغالی مستقر شده‌اند و تدابیر امنیتی در آستانه ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اسرائیل به خاطر همزمانی ماه مبارک رمضان با جنگ غزه، نگران افزایش تنش‌ها در طول این ماه است و رسانه‌های عبری‌زبان ماه مبارک رمضان امسال را چالش برانگیزترین رمضان در تاریخ (این رژیم جعلی) می‌دانند.

حضور نیروهای امنیتی از جمله شین‌بت (سازمان جاسوسی داخلی رژیم صهیونیستی) در قدس (اشتغالی) نیز به‌طور کامل محسوس است و این نیروها اوضاع قدس را به شدت تحت کنترل خود دارند.

ماه رمضان در فلسطین همواره جزء دوران پر تنش و آبستن خیزش‌های مردمی و گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی است.

در طول سال‌های گذشته به دلیل سازماندهی‌های منظم گروه‌های مقاومت در کرانه باختری، اهمیت ماه رمضان با محوریت مسجدالاقصی افزایش یافته است.

مقامات اسرائیل تدابیر خود را برای مقابله با تهدیدات در کرانه باختری و قدس شرقی نیز اتخاذ کرده‌اند و شرایط نبرد طوفان الاقصی نیز به حساسیت این ماه افزوده است. به نظر می‌رسد با فعال شدن هسته‌های مقاومت در کرانه باختری در ماه رمضان و گسترش دامنه درگیری‌ها در مرزهای شمالی اراضی اشغالی، حماس می‌تواند فرصت مناسبی برای مبادله اسرا و چگونگی آتش‌بس داشته باشد.

انتهای پیام
captcha