ارسال 1000 اثر به جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» لرستان
کد خبر: 4204768
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

ارسال 1000 اثر به جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» لرستان

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از ارسال یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» در استان خبر داد و گفت: پس از بررسی و ارزیابی توسط داوران جشنواره، 69 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

مرتضی سپهوند، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران اولین جشنواره «سروهای بلند» و پنجمین جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور»(از جشنواره‌های فرهنگی ـ هنری راهیان نور) امروز، 21 اسفندماه در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم، مرتضی سپهوند، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با گرامیداشت هفته شهدا به بیاناتی از مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت اردوهای راهیان نور و یادمان شهدا اشاره کرد و گفت: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، 20 اسفندماه به نام راهیان نور نام‌گذاری شده است که در این راستا در قالب اولین جشنواره «سروهای بلند» و پنجمین جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» از دست‌اندرکاران راهیان نور استان تجلیل می‎شود.

وی افزود: ستاد راهیان نور سپاه لرستان طی سال گذشته 16 هزار و 700 نفر از اقشار مختلف مردم را در قالب کاروان‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، بسیج محلات و پایگاه‌ها و خانوادگی به اردوهای راهیان نور اعزام کرده است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: دی‌ماه امسال برای شرکت در مراسم سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی نیز کاروان 250 نفری از اقشار مختلف را به کرمان اعزام کردیم.

سپهوند به فراخوان پنجمین جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» در استان اشاره کرد و گفت: با فراخوان این جشنواره هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی و ارزیابی توسط داوران جشنواره 69 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که امروز در این مراسم از آنها تقدیر خواهد شد.

در ادامه این مراسم، از 140 نفر از دست‌اندرکاران راهیان نور و خادم‌الشهدا تجلیل و بیانیه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درباره روز راهیان نور قرائت شد.

انتهای پیام
captcha