بیانیه‌‌ دانشگاه لرستان در محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتی
کد خبر: 4207180
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

بیانیه‌‌ دانشگاه لرستان در محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتی

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتی بیانیه صادر کرد.

بیانیه‌‌ دانشگاه لرستان در محکومیت اقدامات رژیم صهیونسیتیبه گزارش ایکنا از لرستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در بیانیه‌ای، حرمت‌شکنی‌های اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن‌ را به منزله‌ خاک پاشیدن به روی خورشید دانست که بیش از پیش، چهره‌ کریه تمدن منحط و وحشی غربی، آمریکایی را بر جهانیان عیان‌تر می‌سازد.

متن بیانیه به این شرح است:

مسئله‌ فلسطین به عنوان مهم‌ترین مسئله‌ جهان اسلام، یکی از رئوس هندسه‌ فکری و مکتبی انقلاب اسلامی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب کلید رمزآلود ظهور، در عصر حاضر است.

جسارت و حرمت‌شکنی‌های اخیر رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی به منزله‌ خاک پاشیدن به روی خورشید است که بیش از پیش، چهره‌ کریه تمدن منحط و وحشی غربی، آمریکایی را بر جهانیان عیان‌تر می‌سازد.

غزه‌ مظلوم و مقتدر، از جان خود گذشته تا گوهر آزادی را به دست آورد و در این راه پر افتخار، دامن تکانده است و با هیچ حربه و هجمه‌ای نمی‌توان این حرکت زنده را بمیراند.

اما این امت اسلام است که می‌بایست با اتخاذ مواضع انقلابی، نه فقط اقدامات شنیع و متجاوزانه‌ صهیونیسم بین‌الملل را محکوم کرده بلکه به رسالت تاریخی خود در صف‌آرایی مؤثر، مقابل جبهه‌ باطل و نظام سلطه عمل کند.

جامعه‌ دانشگاهی لرستان با محکومیت اقدامات هتاکانه و جنایتکارانه‌ اخیر رژیم صهیونسیتی در کنار مجامع حق‌طلب داخلی و بین‌المللی آماده‌ نقش‌آفرینی مؤثر در حمایت عملی از جبهه و محور مقاومت است.

انتهای پیام
captcha