رژیم صهیونیستی با جنایات تروریستی به‌دنبال دستاوردسازی است
کد خبر: 4208094
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
در گفت‌وگو با ایکنا مطرح شد

رژیم صهیونیستی با جنایات تروریستی به‌دنبال دستاوردسازی است

رئیس بسیج اساتید چهارمحال‌وبختیاری در خصوص جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: اسرائیل در باتلاق نبرد غزه گرفتار شده است و اکنون با اقدامات محدود و از جمله جنایت جدید روز گذشته علیه ایران به‌دنبال دستاوردسازی و فرار از این شرایط بوده و می‌خواهد موقعیت کنونی خود در نبرد غزه را از چشم جهانیان بپوشاند.

جنایت سوریه

احمدرضا بسیج، رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به جنایت جدید رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمله هوایی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که منجر به شهادت تعدادی از سرداران سپاه اسلام شده است، اظهار کرد: با توجه به ضربات کاری و عمیق که رژیم صهیونیستی از جانب جبهه مقاومت در ماه‌های اخیر متحمل شد طبیعی است که در پی دستاوردسازی برای خود باشد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی اولاً به‌دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایت شنیع سربازانش در بیمارستان الشفاء غزه است، بیمارستانی که طی چندین روز در اشغال صهیونیست‌ها بود که وحشی‌گری خود را با یک جنایت بسیار فجیع تکمیل شد. بازتاب این جنایت‌ها نزد افکار عمومی جهان و رسانه‌ها قطعاً تبعات سنگینی را برای این رژیم جنایتکار داشته و خواهد داشت.

بسیج با تأکید بر اینکه جنایت جدید رژیم صهیونیستی و حمله به کنسولگری ایران در دمشق می‌تواند با انگیزه انحراف افکار عمومی از جنایت‌ بیمارستان الشفاء صورت گرفته باشد، توضیح داد: این رژیم می‌خواهد نشان دهد که تحت پشتیبانی و حمایت آمریکا، هر جنایتی را می‌تواند مرتکب شود و کسی نمی‌تواند مانع جنایاتش باشد؛ همان جنایاتی که این رژیم غاصب در بیمارستان الشفاء مرتکب شد کافی بود تا افکار عمومی در سراسر عالم و نیز سازمان‌های بین‌المللی به ماهیت آن پی ببرند و کارش را تمام کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان افزود: اما متأسفانه از آنجا که تمامی ساختارهای بین‌المللی وابسته هستند و چیزی باعنوان حقوق بشر واقعی برای آنان مفهوم ندارد، اتفاق خاصی علیه این رژیم در مجامع جهانی نیفتاد.

بسیج با تأکید بر اینکه جنایت جدید صهیونیست‌ها نیازمند یک انتقام جدی، محکم و بازدارنده است، گفت: این رژیم بارها اقدام به جنایت علیه چهره‌های نظامی داشته اما به‌نظرم پاسخ‌های ایران بازدارنده نبوده است و انتقام باید در سطحی باشد که دیگر جرئت تکرار این دست اقدامات را نداشته باشد. 

این مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: بنده بسیاری از تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران را قبول ندارم و معتقدم اگر این رژیم بخواهد علیه ایران حمله کند موجودیتی از آن باقی نخواهد ماند و لذا آنان از ترس موجودیت، به‌هیچ‌وجه به‌دنبال جنگ تمام‌عیار با ایران نیستند اما در جاهایی که بتوانند ضربه می‌زنند.

 رسالت رسانه‌ها در آشکارسازی جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پاسخ‌های ایران باید در سطحی باشد که همین اقدامات محدود ضربات را هم نتواند بزند و باید ضربات محکمی در پاسخ به این اقدامات از جانب ایران اتفاق بیفتد. این اقدامات رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از حیث نظامی ارزش ندارد و صرفاً در حکم سرپوشی برای فرار از تبعات جنایاتش در جبهه اصلی در نزد افکار عمومی است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها نباید بگذارند جنایت شنیع بیمارستان الشفاء در حاشیه قرار گیرد، توضیح داد: رسانه‌های جبهه مقاومت باید دست اسرائیل را رو کنند و نگذارند این جنایات به حاشیه برود و فراموش شود بلکه همه ملت‌ها باید ابعاد این حوادث را به‌صورت کاملاً آشکار بداند.

بسیج با اشاره به اینکه شش ماه از آغاز نبرد غزه می‌گذرد، اضافه کرد: غزه باریکه‌ای کوچک است و این رژیم با مقاومت گروه جهادی حماس روبه‌رو است که جنگجویان محدودی دارد لذا می‌بینیم ارتشی که خود را پنجمین ارتش قوی دنیا می‌داند هنوز پس از ماه‌ها نتوانسته است یک گروه جهادی را در باریکه‌ای کوچک از پیش رو بردارد. گروهی که تحت محاصره و انواع تهدیدها و فشارها قرار دارد اما توانسته این ارتش قوی تا دندان مسلح را زمین‌گیر کند.

وی تأکید کرد: واقعیت این است که اسرائیل در این باتلاق گرفتار شده است و اکنون با اقدامات محدود و از جمله جنایت جدید روز گذشته علیه ایران به‌دنبال دستاوردسازی و فرار از این شرایط بوده و می‌خواهد موقعیت کنونی خود در نبرد غزه را از چشم جهانیان بپوشاند.

این مدرس دانشگاه در استان بیان کرد: سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که روز گذشته به فیض شهادت نائل شدند انسان‌های خودساخته و اساساً آرزومند شهادت هستند؛ آنان در کوه‌ها و صحراها و بلاد مختلف در خط مقدم جبهه قرار دارند با این هدف که این فیض عظیم را کسب کنند. 

بسیج افزود: اسرائیل تصور می‌کند با به شهادت رساندن سربازان و سرداران سپاه اسلام آنان را حذف کرده است در حالی که آنان به‌دنبال این فیض عظیم هستند و شهادت برایشان یک دستاورد بزرگ است و خوشا به سعادت آنان که در چنین ایامی و به دست چنین جنایتکارانی به مقام رفیع شهادت نائل شدند. 

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس، گفت: خداوند متعال دشمنان این ملت اسلامی را از حمقاء قرار داده است که با هر اقدامی علیه این ملت و مملکت اسلامی دست الهی هویدا می‌شود؛ اکنون نیز این جنایت در آستانه روز قدس باعث خواهد شد که این حرکت عظیم پرشکوه‌تر از همیشه برگزار شود و این اقدام صهیونیست‌ها باعث تزریق انگیزه وافر و مضاعف به همه مسلمان جهان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha