مشارکت بیش از 10 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی «رضوی»
کد خبر: 4208380
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

مشارکت بیش از 10 هزار لرستانی در جشنواره کتابخوانی «رضوی»

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی «رضوی» که به دو شیوه آنلاین و مکتوب برگزار شد، 10 هزار و 429 لرستانی مشارکت داشتند.

اختتامیه جشنواره کتابخوانی «رضوی» در لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، امروز، 15 فروردین‌ماه با حضور برخی از مقامات استانی، سازمان‌های مشارکت‌کننده، اصحاب رسانه، کتابداران و برگزیدگان استانی جشنواره در بخش‌های مختلف برگزار شد.

سیدسجاد راستخانه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در این مراسم، گفت: دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به دو شیوه آنلاین و مکتوب برگزار شد و 10 هزار و 429 نفر در این دوره مشارکت داشتند.

وی افزود: از این تعداد هشت هزار و ۳۲9 نفر در بخش آنلاین و مابقی در بخش مکتوب ویژه زندانیان استان شرکت کردند که این بخش همواره با همکاری خوب مسئولان زندان استان مورد حمایت قرار گرفته است.

راستخانه با بیان اینکه 566 شرکت‌کننده به‌صورت خانوادگی در جشنواره شرکت داشتند، اضافه کرد: جشنواره رضوی در سه رده خردسال و کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار شد که در بخش‌های چهارگزینه‌ای پنج هزار و 696 نفر، نقاشی 727 نفر، پویش یک هزار 210 نفر، تولید آثار هنری و پادکست 19 نفر، داستانک‌ 88 نفر، شعرسرایی 14 نفر و روزنامه دیواری 49 نفر شرکت‌کننده در استان لرستان بودند.

شعرخوانی توسط نسترن حاتمی از شاعران لرستانی، قرائت دسته جمعی صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع) و پخش کلیپ از دیگر بخش‌های این مراسم بود و در پایان از برگزیدگان با اهدای لوح و جوایز نقدی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha