فریاد «القدس لنا» در ام القرای جهان اسلام طنین‌انداز شد + فیلم
کد خبر: 4208705
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

فریاد «القدس لنا» در ام القرای جهان اسلام طنین‌انداز شد + فیلم

راهپیمایی روز جهانی قدس در قم با شعار «روز قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» همراه با فریاد «القدس لنا» و با میزبانی از پیکر شهید محسن صداقت برگزار شد

راهپیمایی روز قدسبه گزارش ابکنا از قم، همزمان با بیست و پنحمین روز از ماه مبارک رمضان، مردم همیشه در صحنه، متدین و انقلابی شهر مقدس قم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه حرکت خود را از مسیرهای ۱۰ گانه به طرف حرم مطهر حضرت معصومه(س) را برای انجام وظیفه دینی و انقلابی خود درخصوص راهپیمایی روز قدس آغاز کردند.

مردم قم در روز جهانی قدس امسال میهمان شهیدالقدس «محسن صداقت» که در روزهای گذشته بر اثر حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه به درجه رفیع شهادت رسید، بودند.

تجمع راهپیمایان صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) شکل گرفت و در مراسمی با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم وداع کردند.

صدها نفر از قمی‌ها شامگاه دیشب نیز در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یافتند و طی مراسمی با پیکر مطهر شهید قمی حمله هوایی اسرائیل به سوریه وداع و تشییع کردند.

مردم قم سپس مسیر خیابان ارم، میدان شهدا و خیابان شهدا را به طرف مصلای قدس محل میعادگاه نماز جمعه را راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایان با حضور گسترده خود در خیابان‌های شهر قم، با در دست داشتن پلاکادرها و دست نوشته‌هایی با مضامین «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «القدس لنا» از ملت مظلوم فلسطین و غزه حمایت و خواستار نابودی رژیم صهیونیستی شدند.

جمعیت حاضر در راهپیمایی امسال بیش از سال‌های گذشته بوده و از پیر و جوان و زن و مرد با زبان روزه در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و تحقق آرمان آزادی قدس شریف و محکومیت جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی در صحنه حاضرند.

انتهای پیام
captcha