مجازات ملت ایران زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد
کد خبر: 4209099
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
قالیباف در نطق پیش از دستور:

مجازات ملت ایران زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر ثابت کرد در جنایت‌گری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد، گفت: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد. این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال این رژیم را سرعت می‌بخشد. 

قالیباف در نطق پیش از دستور

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمدباقر قالیباف، در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، یکشنبه ۱۹ فروردین، مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اولین جلسه مجلس یازدهم در سال جدید، فرارسیدن سال نو را به مردم عزیز ایران تبریک و تهنیت می‌گویم، گفت: تلاش اصلی مسئولان در سال جاری هم در حوزه تقنین و هم حوزه اجرا، متمرکز بر شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» خواهد بود. 

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدی‌گری، انحصار و خودمحوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است.

وی در ادامه شهادت سرداران سربلند و شجاع اسلام و یاران مخلص ایشان، شهید سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدشان را به ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی و خانواده‌های ارجمند آنها و تمام سبزپوشان سپاه پاسداران تبریک و تسلیت گفت. 

قالیباف اظهار کرد: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه بار دیگر به جهانیان ثابت کرد در جنایت‌گری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آنقدر در جهان بی‌آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد. رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر جنایت می‌کند، برخلاف خواست خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر می‌سازد. 

رئیس مجلس اضافه کرد: دوران قلدری و معرکه‌گیری صهیونیست‌ها با پشتوانه آمریکا در این منطقه به پایان رسیده است و این اقدامات آنها نشان می‌دهد که بوی زوال و نابودی بعد از عملیات 7 اکتبر به مشام آنها رسیده است. 

وی تصریح کرد: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد. این مجازات درس‌آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد. 

رئیس مجلس با اشاره به حضور باشکوه مردم شریف ایران در راهپیمایی روز قدس، گفت: این حضور موجب دلگرمی تمام باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت‌جویان در سراسر جهان بود. جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران، همواره پشتیبان مظلومان جهان و در رأس آنها ملت مقاوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمام مسلمانان آرمان آزادی قدس شریف را به فضل خدا محقق خواهد ساخت.

قالیباف در ادامه همچنین جنایت مزدوران بیگانه در حمله تروریستی به مقرهای نظامی راسک و چابهار و به شهادت رساندن تعدادی از مدفعان امنیت را به شدت محکوم کرد و به خانواده شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت.

وی افزود: ضمن تشکر از برخورد قاطع و شجاعانه نیروهای نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها و تمام نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح خواستارم، مجازات عاملان و عامران این حادثه را با دقت و سرعت پیگیری خواهند کرد.  

قالیباف اظهار کرد: در پایان ضروری می‌دانم به حضور مؤمنانه سراسر کشور در مراسم احیای شب‌های قدر و یک ماه روزه‌داری و بهره‌مندی از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کنم. ایمان واخلاص مردم ایران در تمام سال‌ها باعث نزول برکات الهی و عبور از بحران‌ها و مشکلات بوده است. خداوند به ما و تمام مسئولان و متصدیان و تمامی دستگاه‌ها توفیق دهد تا خدمت شایسته این ملت را ارائه کرده و رضایت و خشنودی آنها را جلب کنیم. 

انتهای پیام
captcha