پایان طرح ختم قرآن در مسجدالحرام + فیلم
کد خبر: 4209674
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

پایان طرح ختم قرآن در مسجدالحرام + فیلم

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی از برگزاری موفقیت‌آمیز طرح شب ختم قرآن کریم در مسجدالحرام خبر داد.

برگزاری موفقیت‌آمیز شب ختم قرآن در مسجدالحرام+ فیلم

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی، تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی از برگزاری موفقیت‌آمیز طرح شب ختم قرآن کریم مصادف با شب گذشته، 29 ماه مبارک رمضان د عربستان خبر داد.

این طرح با همکاری میان نیروهای امنیتی و بخش‌های مسئول در تولیت کل حرمین شریفین توانست با ایجاد فضایی عبادی و روحانی تجربه معنوی بسیار ارزشمندی را برای میلیون‌ها زائر و نمازگزار حرمین شریفین رقم زند که برای ادای مناسک عمره، ختم قرآن و اقامه نماز در مسجدالحرام و مسجدالنبی حضور یافته بودند.

 بنا بر اعلام تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی، این تولیت توانست با موفقیت مراسم شب ختم قرآن را که مصادف با آخرین شب‌های ماه مبارک رمضان بود، اجرا کند. در کنار این طرح افزایش فعالیت حلقه‌های دروس دینی و همچنین گروه‌های ارشادی، حلقه‌های حفظ و تلاوت قرآن کریم نیز صورت گرفت. از سویی فعالیت‌های گسترده گروه‌های ارشاد میدانی، پاسخ به پرسش‌های نمازگزاران و زائران، استفاده از خدمات ترجمه و بهره گرفتن از فناوری‌های نوین برای خدمت‌رسانی از دیگر عوامل مهم اجرای موفقیت‌آمیز این طرح به شمار می‌رود.

تولیت کل مسجدالحرام و مسجدالنبی ضمن تشکر و قدردانی از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح از مسئولان دولتی نیز برای فراهم کردن شرایط برای اجرای این طرح مهم تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام
captcha