اسامی برگزیدگان مسابقه «بهارترین بهار» اعلام شد
کد خبر: 4210224
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

اسامی برگزیدگان مسابقه «بهارترین بهار» اعلام شد

مسابقه بهارترین بهار به همت واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اعلام اسامی 29 برنده سفر زیارتی به مشهد مقدس به پایان رسید.

مسابقه «بهارترین بهار»به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مسابقه بهارترین بهار به همت واحد امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در برنامه افطار شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد و با اعلام اسامی برندگان سفر زیارتی به مشهد مقدس به پایان رسید.

ویژه برنامه بهارترین بهار با موضوع پرسمان خانواده و تربیت قرآنی با حضور کارشناسان دینی از جمله حجج اسلام والمسلمین محمد سعیدی آریا، احمد لقانی و سید علیرضا تراشیون و اجرای مهدی اعرابی هر روز به صورت زنده از شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت در شبکه قرآن و معارف سیما پخش و مسابقه‌ای از محتوای این برنامه برگزار شد.

گفتنی است در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۱۲۰ هزار نفر در مسابقه بهارترین بهار شرکت کردند که از بین شرکت کنندگان در هر روز یک نفر به قید قرعه برنده سفر زیارتی به مشهد مقدس شد.

یادآور می‌شود، اسامی 29 نفر از برندگان سفر زیارتی به مشهد مقدس به شرح زیر اعلام و با این افراد برای دریافت این هدیه تماس گرفته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha