راه‌اندازی 250 پایگاه قرآنی در مساجد البرز
کد خبر: 4210296
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴

راه‌اندازی 250 پایگاه قرآنی در مساجد البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 250 پایگاه قرآنی در مساجد استان راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون بیش از 250 پایگاه قرآنی در مساجد استان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: در سال جدید نیز طرح راه‌اندازی پایگاه قرآنی در مساجد با دعوت از قاریان برجسته استان به‌صورت هفتگی دنبال می‌شود.

وی در ادامه به اجرای طرح روزانه «تلاوت نور» در مساجد از سوی ستاد کانون‌های مساجد نیز اشاره کرد و افزود: همچنین برای امسال اجرای طرح تفسیر قرآن توسط ائمه جماعت، برگزاری مسابقات قرآنی شامل قرائت قرآن و همچنین آموزش تجوید، صوت و لحن و اذان از برنامه‌های در دستور کار کانون‌هاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز با تأکید بر اینکه برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باید شرایطی را ایجاد کنیم که  انس با قرآن و فهم قرآن کریم در بین مردم رواج پیدا کند، گفت: ستاد اهتمام ویژه‌ای برای راه‌اندازی پایگاه‌های قرآنی و حمایت از برنامه‌های قرآنی در قالب طرح هر مسجد، یک پایگاه قرآنی دارد.

انتهای پیام
captcha