راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» در 75 نقطه فارس برگزار شد
کد خبر: 4211271
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق» در 75 نقطه فارس برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران اسلامی در ۷۵ نقطه کشور خبر داد.

راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات «وعده صادق»، شیرازحجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اعلام این خبر گفت: این راهپیمایی به صورت سراسری و بعد از اقامه نماز جمعه در ۷۵ نقطه استان فارس برگزار شد.

وی با ذکر این نکته که راهپیمایی مذکور بنا به تقاضای مردم و به صورت خودجوش و مردمی برگزار شد، افزود: راهپیمایی امروز با دو عنوان در استان فارس برگزار شد. یکی حمایت از مردم مظلوم غزه که مدت‌هاست جنایات گسترده‌ای علیه آنان انجام شده و مقاومت بی‌نظیری در این زمینه دارند و دیگری حمایت از عملیات «وعده صادق».

ملک‌مکان بیان کرد: این راهپیمایی به خصوص برای حمایت از حمله انتقام‌جویانه و شجاعانه سپاه و عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی به دلیل تجاوزی که به کنسولگری ایران که به نوعی خاک ایران محسوب می‌شود، داشتند انجام شد تا به رژیم صهیونیستی و حامیان آنان بفهمانیم که ایران اسلامی با کسی تعارف ندارد و با تمام توان در مقابل متجاوزان می‌ایسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: علاوه بر این‌ها، مردم فارس در راهپیمایی امروز از طرح نور فراجا که به منظور مبارزه با هنجارشکنی و بی حجابی در سراسر کشور آغاز کرده است، حمایت و تقدیر کردند.

وی در پایان گفت: این راهپیمایی در شیراز از محل مصلی نماز جمعه یعنی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) آغاز شد و به سمت بست شهید آیت‌الله دستغیب و چهار راه پیروزی ادامه داشت.

انتهای پیام
captcha