ایران اسلامی از پرچم و خاک خود در حساس‌ترین زمان دفاع کرد
کد خبر: 4211316
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸

ایران اسلامی از پرچم و خاک خود در حساس‌ترین زمان دفاع کرد

امام جمعه موقت سنندج گفت: ایران توانست با اقدام تنبیهی، از پرچم و خاک خود در حساسترین زمان دفاع کند و جهان حتی دشمنان ایران با کمک امپراطوری رسانه‌ای خود نمی‌توانند پاسخ کشورمان را توجیه کنند.

سیدمحسن حسینی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیدمحسن حسینی، امام جمعه سنندج امروز، 31 فروردین در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تبریک پاسخ تنبیهی نیروهای مسلح ایران به رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام ارزشمند و عملیات سپاه، ابهت اسرائیل را در منطقه و جهان شکست و مایه عزت برای نظام اسلامی شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از ۵۰ سال، کشور ایران توانست پاسخی غرورآمیز به جنایات و حمله تروریستی بدهد که جای بسی افتخار است، افزود: ایران توانست با اقدام تنبیهی، از پرچم و خاک خود در حساس‌ترین زمان دفاع کند و جهان حتی دشمنان ایران به وسیله امپراطوری رسانه‌ای نمی‌توانند پاسخ کشورمان را توجیه کنند.

امام جمعه موقت سنندج با تأکید بر اینکه در دین اسلام جنگ امری نکوهیده است اما دفاع از شرف، خاک و پرچم مقدس و مکرم است، بیان کرد: نظام اسلامی همیشه در حالت تدافعی بوده و هست و هیچگاه آغازکننده جنگ نبوده اما از خود با تمام توان دفاع خواهد کرد.

وی قوم کُرد را وطن دوست و حافظ دین و خاک توصیف کرد و گفت: ما همواره در کنار نیروهای مسلح بوده و در صورت نیاز، از هیچ تلاشی برای حراست از مرزها و خاک کشور، فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha