عملیات «وعده صادق» برای دنیای استکبار درس عبرت است
کد خبر: 4211379
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
امام جمعه کرمان:

عملیات «وعده صادق» برای دنیای استکبار درس عبرت است

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی عملیات‌های «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» را بی‌نظیر و در تاریخ ایران افتخار بزرگی دانست و گفت: کار بزرگ، ماندگار و تاریخی را جوانان کشور رقم زدند و برای دنیای استکبار عبرتی را گذاشتند که با ایران نمی‌توان شوخی کرد و ایران امروز به جایگاهی رسیده که اگر کسی بخواهد با زبان زور با آن سخن بگوید حتماً تنبیه می‌شود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان صبح امروز، اول اردیبهشت‌ماه در یادواره ۵۲ شهید شهر فهرج که در نحل شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد با اشاره به فرازی از دعای عرفه که امام حسین(ع) می‌فرماید «اَللَّهُمَّ اِجْعَلْنِي أَخْشَاكَ كَأَنِّي أَرَاكَ» بر رعایت امور اخلاقی در زندگی تأکید کرد و گفت: ما در تمام اعمال باید خداوند را حاضر و ناظر بر خود بدانیم زیرا اگر توجه به خداوند داشته باشیم بسیاری از کارها را انجام نمی‌دهیم و اگر این فراز دعای عرفه را در زندگی عملی کنیم سبب سعادت می‌شود.

وی ضمن تبریک اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات اسرائیل و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، عملیات «وعده صادق» را در تاریخ بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: تاکنون در این حجم عملیات علیه اسرائیل انجام نشده بود و با دقت بسیار با این وسعت و فاصله که ما از اسرائیل داریم، به دشمنی ضربه زده شده که در رجزخوانی‌ها بارها ایران را تهدید به حمله می‌کرد.

امام جمعه کرمان افزود: ایران زمانی که وقت آن رسید آنچنان قاطع و قدرتمند به دستور رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا این رژیم غاصب را تنبیه کرد که تا به حال در طول ۷۵ سال تشکیل این رژیم جعلی هیچ کسی نتوانسته بود در این حجم حتی کوچکترین عملیاتی علیه آنها انجام دهد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی عملیات‌های «طوفان‌الاقصی» و «وعده صادق» توسط رزمندگان حماس و جهاد اسلامی و ایران اسلامی را بی‌نظیر و در تاریخ ایران افتخار بزرگی دانست و تصریح کرد: کسی جرئت نمی‌کرد نسبت به ابر قدرت‌ها به‌ویژه آمریکا حرفی بزند اما ایران کشوری است که هم آن وقتی که باید سیلی تنبیه‌آمیز بر آمریکای ابرقدرت می‌زد در جریان شهادت شهید سلیمانی این کار را انجام داد و هم وقتی اسرائیلی‌ها از خط قرمز گذشتند، آنها را تنبیه کرد.

وی با بیان اینکه حجم این عملیات و ضربه‌ای که به دشمن وارد کرده و نکات بسیاری که در مورد این عملیات وجود دارد بحث مستقلی مطلبد که باید به آن پرداخته شود، گفت: کار بزرگ، ماندگار و تاریخی را جوانان کشور رقم زدند و برای دنیای استکبار عبرتی را گذاشتند که با ایران نمی‌توان شوخی کرد و ایران با قدرت خداوند و تحت زعامت و رهبری ولایت فقیه امروز به جایگاهی رسیده که اگر کسی بخواهد با زبان زور با آن سخن بگوید حتماً تنبیه خواهد شد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر تنبیه کسانی که در هر نقطه‌ای به اسرائیلی‌ها کمک کند و هشدار به آمریکا، افزود: این قدرت نظام جمهوری اسلامی در سخت‌افزار است و قدرت نرم نظام نیز مردمی هستند که پس از حمله به اسرائیل نه تنها در ایران بلکه در عراق، لبنان، فلسطین، کشورهای مسلمان و انسان‌های آزادی‌خواه در سراسر دنیا جشن گرفتند و از این عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران حمایت کردند.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی اظهار کرد: موفقیت‌های جمهوری ایران برکت خون شهدا و فرمانده جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی است و آن چیزی که سبب سعادت این شهدا شد مسیر کمالی است که آنها طی کردند و در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و اسلام بودند.

امام جمعه کرمان در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت زیرساختی و پیشرفت فهرج نیز اشاره کرد و گفت: فهرن شهرستانی مشهور، پرآوازه، دارای قدمت تاریخی، ولایتمدار، متدین، انقلابی و دارای سابقه درخشان در حوزه‌های ورزشی، شهدا و جمعیت ایثارگر بسیار است اما متناسب با این شهرت پیشرفته نیست. فاصله حجم عدم برخورداری امکانات و زیرساخت‌های این شهرستان متأسفانه با بسیاری از مراکز به قدری زیاد است که هرچه کار شود این کار دیده نمی‌شود. متناسب با ظرفیت‌ها باید به زیرساخت‌های شهر هم بیشتر توجه شود و امیدواریم شاهد توجه بیشتر مسئولان به این شهرستان باشیم.

انتهای پیام
captcha