مشارکت شهرداری در برگزاری جایزه ملی جوانی جمعیت
کد خبر: 4211442
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹

مشارکت شهرداری در برگزاری جایزه ملی جوانی جمعیت

شهرداری تهران در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت با دبیرخانه دائمی این جشنواره همکاری می‌کند.

مشارکت شهرداری تهران در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت، مدیر کل سلامت شهرداری تهران طی بازدید از دبیرخانه این جشنواره با دبیرکل و دبیر اجرایی این رویداد ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه حمید صاحب، مدیرکل سلامت شهرداری تهران با عنوان کردن ظرفیت‌های زیرساختی و تبلیغاتی شهر تهران، آمادگی اداره کل سلامت شهرداری تهران را برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این رویداد اعلام کرد و گفت: ابر شهر تهران دارای استعدادهای مغفول مانده زیادی در حوزه‌های مختلف اجتماعی است که می‌توان با تعامل دوجانبه و تشریک مساعی، در جهت پیشبرد اهداف این موضوع مهم و حیاتی فعال شود.

وی افزود: می‌توان با بررسی‌های موضوعی در سطح محلات شهر تهران موضوعات فرهنگی را تعریف کرد که به رشد و تقویت فرهنگ توالد و ازدیاد نفوس بیانجامد و با بهره‌گیری از نهادهای اجتماعی مثل مساجد و استفاده از معتمدین محل می‌توان شرایط را برای ازدواج آسان برای گام اول در ازدیاد جمعیت و جوانی آن مهیا کرد.

در ادامه این دیدار نیز محمدحسین علی‌پور، دبیر دومین جایزه جوانی جمعیت و غفاری دبیر اجرایی این جشنواره بر لزوم ایفای نقش همه دستگاه‌های اجرایی و متولیان بحث جوانی جمعیت تأکید کردند.

در این دیدار محمدحسین علی‌پور، دبیر دومین جایزه جوانی جمعیت؛ جلال غفاری، دبیر اجرایی؛ علی شجاعی‌فر، قائم مقام دبیر؛ سیدعلیرضا تقدیری، مدیر بخش تلویزیون اینترنتی؛ میلاد اسدی، مدیر بخش رسانه‌های نوین و علی رضا رهنما، مدیر امور استان‌های جایزه ملی جوانی جمعیت حضور داشتند.

یادآوری می‌شود، دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir  مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha