مسجد را به محور فعالیت‌های اجتماعی تبدیل کنیم
کد خبر: 4211610
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

مسجد را به محور فعالیت‌های اجتماعی تبدیل کنیم

اعظم روانشاد بر لزوم احیای نقش مساجد تأکید کرد و گفت: مساجد باید به یک پایگاه اجتماعی در تمام ابعاد مختلف فرهنگی و مذهبی تبدیل شود.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز، دوم اردیبهشت ماه در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد لرستان بر لزوم فعالیت‌های مشارکتی بین دستگاهی تأکید کرد و گفت: این اداره‌کل آمادگی دارد تا با سایر دستگاه‌ها به‌ویژه در احیای مساجد و امور فرهنگی که مورد تأکید است مشارکت داشته باشد.

وی با اشاره به اهداف مشترک این اداره‌کل با کانون‌ فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: هم‌افزایی و مشارکت در فعالیت‌های مناطق کم‌برخوردار استان، ویژه برنامه‌های دهه کرامت، همکاری در برگزاری همایش لشکر فرشتگان در دستور کار قرار دارد.  

روانشاد به ظرفیت‌های موجود در مساجد اشاره کرد و افزود: مساجد در همه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری سنگر اصلی هستند و باید محور فعالیت‌ها باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با مهم برشمردن تأثیر استفاده و بهره‌مندی از حلقه‌های میانی برای اجرای برنامه‌های قرآنی و مسجدمحور اظهار کرد: باید ظرفیت‌های مؤثر قرآنی را در استان شناسایی و تقویت کنیم. 

انتهای پیام
captcha