نسخه جدید نرم‌افزار «طنین وحی» ارائه شد + فیلم و لینک دانلود
کد خبر: 4211843
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶

نسخه جدید نرم‌افزار «طنین وحی» ارائه شد + فیلم و لینک دانلود

نسخه به‌روز‌رسانی شده نرم‌افزار قرآنی «طنین وحی» با به‌کاگیری هوش مصنوعی و ترجمه آیات به چند زبان منتشر شد.

به گزارش ایکنا، صوت قرآن کریم به شکل‌های متفاوت قرائت ترتیل، تحقیق و تحدیر تلاوت می‌شود، اما در دوران کنونی که بشر بیش از هر زمانی به انس با کتاب وحی نیاز دارد، فراهم‌ آوردن زمینه‌ای برای ارتباط بیشتر با قرآن کریم و درک معارف آن یک وظیفه همگانی است و در روزگاری که امکانات دیجیتال فرصتی تازه به ما داده تا معارف کلام نور را در قالبی نوین عرضه کنیم، هنگام آن است که با رویکردی هنری و معناگرا، قرآن را برای پارسی‌زبانان ارائه داد.

بر همین اساس مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، بعداز چندین سال مداومت در تولید نرم‌افزار‌های مختلف دینی، توانست یک نرم‌افزار قرآنی را با عنوان «طنین وحی» برای انس بیشتر مردم با قرآن تولید کند.

به تازگی نسخه به‌روز شده این نرم‌افزار با امکانات جدید عرضه شده است. در این نرم‌افزار، ترجمه قرآن به‌صورت صوت و متن قابل دسترسی است. امکان جست‌وجو در متن و ترجمه نیز وجود دارد. تفسیری گویا، روان و فشرده از آیات نیز عرضه شده است. 

یکی دیگر از بخش‌های جذاب این نرم‌افزار، بخش آثار هنری آن است؛ به این صورت که هر آیه‌ای از قرآن پیوست نگارخانه‌ای دارد که شامل مجموعه‌ای از آثار هنری مرتبط با آن آیه اعم از تابلوهای نقاشی، خوشنویسی، نقاشی‌خط، معماری، کاشی‌کاری، قلم‌زنی و دیگر صنایع دستی است. بر اساس گفته تولیدکنندگان این برنامه این نگارخانه همچنان به‌روزرسانی و تکمیل می‌شود.

نرم‌افزار تولید شده قابل نصب بر روی تمامی ابزار‌ها از جمله تلفن همراه، کامپیوتر رومیزی، فلش و سایر دستگا‌های اندرویدی و ios طراحی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این محصول قرآنی عدد دو را به سامانه ۳۰۰۰۱۰۴۴ پیامک یا برای اطلاع بیشتر و دریافت برنامه به سایت طنین وحی (taninevahy.com) مراجعه کنند.

نسخه جدید نرم‌افزار قرآنی «طنین وحی» ارائه شد + فیلم و لینک دانلود

این محصول قرآنی با وجود اینکه هزینه زیادی برای مراحل تولید آن صرف شده است، اما به صورت کاملاً رایگان در اختیار عاشقان کلام وحی قرار گرفته است.

نسخه جدید برنامه طنين وحی را از اینجا دریافت کنید.
 
انتهای پیام
captcha