نشست دانشجویی «چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی» در دانشگاه لرستان برگزار شد
کد خبر: 4212056
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۳

نشست دانشجویی «چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی» در دانشگاه لرستان برگزار شد

نشست دانشجویی «چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی» همراه با پخش فیلم مستند «مادر اسرائیل» چهارم اردیبهشت ماه در دانشگاه لرستان برگزار شد.

نشست دانشجویی «چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی» در دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نشست علمی بسیج دانشجویی با موضوع «چگونگی تشکیل رژیم صهیونیستی» و همچنین نگاهی به شب تاریخی ۱۳ آوریل همراه با  پخش مستند «مادر اسرائیل» و بررسی و پرسش و پاسخ با حضور مهدی امید، دکترای اندیشه‌های سیاسی چهارم اردیبهشت‌ماه در دانشگاه لرستان برگزار شد.

مهدی امید در این نشست، گفت: یکی از مهم‌ترین مباحث امروز ما ترویج و نشر دستاوردهای علمی، تکنولوژیکی، نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای فکری و اندیشه‌ای جوانان و دانشگاهیان است.

وی با اشاره به تلاش نظام سلطه برای بهره‌گیری از ابزار رسانه جهت مشروع جلوه دادن اقدامات رژیم صهیونسیتی، افزود: برملا نمودن چهره استکبار جهانی به رهبری آمریکا و اسرائیل از طریق انتشار محتوا در فضای رسانه‌ای و مجازی از مهم‌ترین شیوه‌های درست امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به‌ویژه قشر دانشگاهی است.

این پژوهشگر حوزه سیاسی و فرهنگی شب تاریخی ۱۳ آوریل را پایان استیلا و هژمونی غرب و اسرائیل در منطقه دانست و اضافه کرد: با این حمله، جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به یکه تازی این جرثومه‌های فساد در منطقه پایان داد و محور مقاومت را دست برتر منطقه و ندای حق‌طلبی ملت مظلوم غزه را فریاد زد.

امید با بیان اینکه شب تاریخی ۱۳ آوریل تاریخ روابط بین‌الملل را به دوره پیشا ۱۳ آوریل و پسا ۱۳ آوریل تقسیم کرد، افزود: این رویداد تمامی نظریه‌های روابط بین‌الملل را به محاق برد و از این به بعد اندیشمندان و نظریه‌پردازان روابط بین‌الملل می‌بایست نظریه پایان هژمونی ابرقدرت‌ها را ارائه کنند.

معاون مدیریت پشتیبانی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تصریح کرد: همچنان‌که مقام معظم رهبری هم فرمودند این حمله در دفاع از تمامیت ارضی کشور انجام شد و اراده برتر ساختار دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان را به منصه ظهور رساند و به آمریکا و حامیانش به‌ویژه رژیم صهیونسیتی فهماند که اگر یکی بزند 300 تا می‌خورد و محور مقاومت از این پس مماشاتی با هیچ‌ قدرت متجاوزی نخواهد داشت. 

در پایان این نشست، دانشجویان سؤالات خود را مطرح کردند و پاسخ لازم توسط کارشناس برنامه ارائه شد.
انتهای پیام
captcha