مأموریت کلان دانشگاه علوم پزشکی سبک زندگی ایرانی و اسلامی است
کد خبر: 4212128
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم:

مأموریت کلان دانشگاه علوم پزشکی سبک زندگی ایرانی و اسلامی است

رحیم عالی با بیان اینکه مأموریت کلان دانشگاه علوم پزشکی سبک زندگی ایرانی و اسلامی است، گفت: در عرصه خانواده و سلامت خانواده نیز تلاش داشتیم از طرح‌های موفق حمایت داشته باشیم.

رحیم عالی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان قمبه گزارش ایکنا از قم، رحیم عالی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان قم در نخستین همایش دانشگاه دوستدار سلامت خانواده که به‌مناسبت هفته سلامت، امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی در دوره فعلی توجه ویژه‌ای به سبک زندگی و خانواده دارد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه پیشران در تحول است، ادامه داد: بخش عمده‌ای از این پیشرانی با تکیه بر اعضا و خانواده‌هاست، در نتیجه خانواده نقش کلیدی برای دانشگاه علوم پزشکی دارد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان قم با بیان اینکه مأموریت کلان دانشگاه سبک زندگی ایرانی و اسلامی است، بیان کرد: با توجه به اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی متولی سلامت هستند و بیشتر رویکرد برون‌سازمانی دارند، در عرصه خانواده و سلامت خانواده نیز تلاش کردیم از طرح‌های موفق حمایت داشته باشیم. 

انتهای پیام
captcha