تمدید ثبت‌نام ازدواج دانشجویی تا 15 آذر/ اعزام همه زوج‌ها به مشهد
کد خبر: 1321053
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
افتخاریان خبر داد:

تمدید ثبت‌نام ازدواج دانشجویی تا 15 آذر/ اعزام همه زوج‌ها به مشهد

گروه اجتماعی: رئیس اداره طرح‌های ملی و جشنواره‌های سراسری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هااز تمدید مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی تا 15 آذرماه جاری، خبر داد و گفت: امسال همه زوج‌های دانشجو که در جشنواره ثبت نام کنند به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین افتخاریان، رئیس اداره طرح‌های ملی و جشنواره‌های سراسری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برپایی هفدهمین دوره جشن‌های ازدواج دانشجویی اظهار کرد: دانشجویی که عقد ازدواج آنان از یکم مهرماه سال 91 تا 30 مهرماه سال جاری، صورت گرفته است می‌توانند نسبت به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

حجت‌الاسلام افتخاریان از تمدید مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی تا 15 آذرماه جاری، خبر داد و گفت: ثبت نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.

وی برگزاری سفرهای زیارتی مشهد مقدس با عنوان «همسفر تا بهشت»، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در دانشگاه‌های سراسر کشور و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مسابقات کتابخوانی را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که برای دانشجویانی که مدارک آنان تأیید شود اجرایی می‌شود.

رئیس اداره طرح‌های ملی و جشنواره‌های سراسری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه طی سال گذشته با توجه به کمبود بودجه، اعزام زوج‌های جوان به مشهد مقدس صورت نگرفت اظهار کرد: در تلاش هستیم تا در سال جاری بخشی از این دانشجویان را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام کنیم.

captcha