دختران از حضرت معصومه(س) الگوگیری کنند
کد خبر: 3344450
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

دختران از حضرت معصومه(س) الگوگیری کنند

گروه اجتماعی: رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز با تاکید بر تربیت صیح دختران با الگوگیری از حضرت معصومه (س)، گفت: این دختران مادران آینده هستند که خود نیز در تربیت فرزندان نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی خضری، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، با گرامیداشت فرا رسیدن هفته کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: هنوز ابعاد مختلفی از زندگی حضرت معصومه (س) ناشناخته باقی‌مانده و لازم است با استفاده از دهه کرامت، ابعاد مختلف زندگی این بانوی بزرگوار مورد مطالعه قرار گیرد.
وی افزود: به ویژه دختران ایران اسلامی باید با مطالعه سیره عملی این بانوی بزرگوار، زندگی حضرت معصومه (س) را برای خود الگو قرار دهند.
این مقام مسئول همچنین به بیان جایگاه حضرت معصومه (س) پرداخت و بیان کرد: زیارت حرم مطهر این بانوی بزرگوار و ادای احترام به ایشان به شدت سفارش شده و هم‌طراز با زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس است.
خضری با اشاره به نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه(س) به نام روز دختران گفت: امروزه باید دختران جامعه اسلامی ما با الگوگیری از این بانوی بزرگوار ادامه دهنده راه ایشان در پایداری دین اسلام باشند.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)  در خصوص تربیت صحیح فرزندان و توجه به دختران خاطرنشان کرد: دختران از بهترین فرزندان صالح و نور چشمی پدران و مادران هستند.
وی با تاکید بر تربیت صیح دختران با الگوگیری از حضرت فاطمه (س)، گفت:  این دختران مادران آینده هستند که خود نیز در تربیت فرزندان نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.
این مقام مسئول در پایان یادآورشد: باید مادران امروز در تربیت دختران  به خوبی عمل کنند؛ چرا که از وظایف مهم آنان به شمار می‌رود.

captcha