برپایی کرسی‌های تلاوت نور در پارک شهید عسکری کاشمر
کد خبر: 3509762
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

برپایی کرسی‌های تلاوت نور در پارک شهید عسکری کاشمر

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول امور مساجد شهرستان کاشمر از برپایی کرسی‌های تلاوت نور همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در پارک شهید عسکری این شهر خبر داد.

حجت‌الاسلام علی مشهدی، مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان کاشمر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه کرسی‌های تلاوت نور امسال برای اولین بار در فضای باز برگزار می‌شود و جزو برنامه‌های جنبی یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت است، افزود: کرسی‌های تلاوت نور با تلاش مسئولان جلسات برتر قرآنی شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برپایی این کرسی‌های تلاوت با عنوان پنج شب، پنج محفل قرآنی در گود باستانی پارک شهید عسکری، بیان کرد: در این پنج شب اساتید قرآنی شهرستان از جمله سعیدی، محمدکاظم پورحسن، عباس پورحسن، ناظمی و طباطبایی به همراه قرآن آموزان خود به قرائت آیاتی از قرآن مجید خواهند پرداخت.
مشهدی با اعلام اینکه این مراسم با همت شورا و شهرداری، امور مساجد، اداره اوقاف و امور خیریه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: در پایان پنج شب از کسانی که در برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن مشارکت داشته‌اند، تقدیر خواهد شد.
وی با بیان اینکه هدف از برگزاری کرسی‌های قرآن در فضای باز استفاده کردن خانواده‌ها از این فضای معنوی است، تقدیر از خادمان قرآن در پایان ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های قرآنی شهرستان دانست.

captcha