بیان موضوعات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در مجمع فصلی اتحادیه قرآنی
کد خبر: 4066105
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

بیان موضوعات قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در مجمع فصلی اتحادیه قرآنی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به سومین مجمع فصلی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی در مشهد مقدس، گفت: در این مجمع به دغدغه‌ها و مسائل مبتلا به جامعه قرآنی استان پرداخته شد.

اتحادیه قرآنی کشور

مرتضی رفیعی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اعلام این خبر که سومین مجمع فصلی مدیران عامل اتحادیه‌های استانی عصر روز گذشته، یکم تیرماه در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در این مجمع بنده دقایقی را به بیان دغدغه‌ها و مسائل مبتلا به جامعه قرآنی استان پرداختم و گزارشی از یک‌ماه فعالیت اتحادیه قرآنی استان از بدو آغاز به‌کار تاکنون ارائه دادم.

وی ادامه داد: در این جلسه بیان شد که اتحادیه قرآنی استان بنا را بر ارتباط مستمر با مجموعه‌های قرآنی استان گذاشته و در این راستا اقداماتی را در دست برنامه‌ریزی دارد که برگزاری جلسات بحث و تبادل نظر با مدیران مؤسسات و مراکز قرآنی و فعالان قرآنی شهرستان‌ها از جمله این برنامه‌هاست.

رفیعی با اشاره به برگزاری جلسات با مدیران قرآنی استان و تأکید بر تعامل مستمر و همکاری و هم‌افزایی، تصریح کرد: در این مجمع بر این موضوع تأکید داشتم که همه مسئولان و فعالان قرآنی باید برای پیشبرد اهداف قرآنی در جامعه هدفگذاری کنند و وفاق بین دستگاهی با اتحادیه قرآنی در استان‌ها شکل گیرد و تا زمانی که این مهم اتفاق نیفتد، هدفی محقق نخواهد شد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان تأکید کرد: همچنین در این جلسه اشاره داشتم که عملکرد ضعیف متولیان قرآنی سبب دلزدگی جامعه قرآنی و قرآنیان می‌شود و این امر لطمات جبران‌ناپذیر را در پی دارد.

رفیعی گفت: پیشنهاد دادم سازوکاری پیش‌بینی شود تا نیروهای کار دفتری در اتحادیه قرآنی استان‌ها از طریق به‌کارگیری سربازان امریه تامین شود، همچنین بر لزوم تدوین شیوه‌نامه‌ای برای ارتقای سطح همکاری دو جانبه اتحادیه و تداوم جلسات مدون و مستمر با نهادهای متولی قرآنی تأکید شد.

انتهای پیام
captcha