استقبال کاربران از مسلمان و محجبه شدن مدل مشهور فرانسوی
کد خبر: 4097196
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

استقبال کاربران از مسلمان و محجبه شدن مدل مشهور فرانسوی

انتشار فیلم تشرف یک مدل فرانسوی به اسلام و محجبه شدن او با استقبال گسترده کاربران همراه شده است.

مسلمان شدن یک مدل فرانسوی

به گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد،  انتشار کلیپ و تصاویری از مارین الحیمر، مدل فرانسوی پس از اعلام مسلمان شدنش در شبکه‌های اجتماعی با استقبال گسترده کاربران همراه شده است.

مارین الحیمر با انتشار کلیپی در صفحه اینستاگرام خود که حدود 1.4 میلیون دنبال کننده آن را دنبال می‌کنند، در مورد مسلمان شدن و اقرار شهادتین خود توضیح داد: «راه‌هایی وجود دارد که باید خودت به تنهایی سیر کنی. بدون دوست، بدون خانواده، بدون شریک ... فقط تو و خدا.»

وی افزود: «بعضی از شما این را می‌دانید، اما بسیاری هنوز این سؤال را مطرح می‌کنند و با وجود اینکه من در این مورد کاملاً محافظه‌کار هستم، اما به طور رسمی آن را اعلام نکرده‌ام... من چند ماه پیش به اسلام گرویدم.»

الحیمر گفت: «کسانی که زندگی روزمره من را دنبال می‌کنند، این را می‌دانند (ممکن است چیزی به شما نگفته‌ام) اما آنچه مسلم است اهمیت به اشتراک گذاشتن این بخش از زندگی من است، به شکل شخصی و صمیمانه با کسانی که آنها را از امروز مثل خانواده دوم خود می‌دانم، شماها...».

مارین الحیمر، مدل فرانسوی در حال اقرار شهادتین و تشرف به اسلام

وی ادامه داد: «همانطور که بسیاری اشاره کردند، سال گذشته با تغییر همراه بوده است... در واقع، من در اولویت‌های خود تجدید نظر کردم و در انتخاب‌های خاص زندگی، چه حرفه‌ای یا شخصی تجدید نظر کردم... از همه کسانی که به آن ارج نهاده و احترام گذاشتند، متشکرم».

الحیمر سال‌ها  در عرصه مدلینگ فعالیت کرده و در نهایت به اسلام گرویده است؛ اما هنوز درباره شغل آینده یا اینکه در همین عرصه به کار خود ادامه خواهد داد، صحبتی نکرده است.

وی افزود: تغییر دین هر چه باشد، عیب ندارد. بلکه این یک حق اساسی است که همه باید آزادانه از آن استفاده کنند.

بر اساس آنچه در شبکه‌های اجتماعی آمده است، مارین الحیمر اصالتا مراکشی است اما در فرانسه به دنیا آمده و بزرگ شده و متولد 1993 میلادی است، یعنی 29 سال دارد.

الحیمر پس از اعلام مسلمان شدنش حالا تصاویری از خود را در کنار خانه خدا در مکه مکرمه منتشر کرده است.

مارین الحیمر پس از تشرف به اسلام در جوار کعبه

انتهای پیام
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
یونس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۷
0
0
خیلی خوشحال شدم
خدا دربندگی اش نگه دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۲۲:۲۷
0
2
دیدیم که هیچ چیز غیراز خدا دل ماروآرام نمیکند
captcha