دلیل تشرف به اسلام رزمی‌کار آمریکایی
کد خبر: 4113969
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

دلیل تشرف به اسلام رزمی‌کار آمریکایی

کوین لی، رزمی‌کار آمریکایی حال و هوای برادرانه میان مسلمانان و وجود پیوندهای دوستانه با دوستان مسلمان خود را علت گرایش خویش به اسلام معرفی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، کوین لی رزمی‌کار، آمریکایی در مصاحبه‌ای که دیروز سه‌شنبه در شبکه ورزشی ESPN منتشر شد، از مسلمان شدنش ابراز خوشحالی کرد و دلایل آن را توضیح داد.

لی در این مصاحبه درباره ناپدید شدن اخیرش از صحنه رسانه‌ها، اتفاقاتی که پس از تولد فرزندش برای زندگی‌اش افتاد و انتخاب یک مدیر برنامه‌های جدید برای خود و همچنین علت تشرف خود به دین اسلام سخن گفت.

وی تصریح کرد: من اسلام را پذیرفتم، به اسلام گرویدم و واقعاً جایگاه خود را به عنوان یک مسلمان در زندگی پذیرفتم، چون همیشه تنها بودم، اسلام من را به نوعی برادری (با مسلمانان) وارد ساخت.

لی افزود: من هر روز با مسلمانان بیشتری صحبت می‌کنم و به دلیل ایجاد پیوندهای بیشتر با این افراد احساس خوبی دارم.

کوین لی درباره مدیر برنامه جدید خود، علی عبدالعزیز نیز صحبت کرد و گفت: علی کسی است که سال‌ها می‌شناسم. ما با هم تمرین کردیم، احترام عمیقی برای یکدیگر قائل بودیم و او ارتباطات زیادی در این نوع ورزش دارد؛ بنابراین ما وارد همکاری با همدیگر شدیم.

این اولین بار نیست که کوین لی مسلمانی خود را اعلام می‌کند، عمر کنکابایف، کشتی‌گیر روس در ماه اوت گذشته در اینستاگرام خود عکسی از خود و لی منتشر کرد و از اینکه 3 ماه پیش مسلمان شده است، ابراز خوشحالی کرد.

کوین لی، رزمی‌کار حرفه‌ای آمریکایی است که در بخش‌های سبک وزن و فوق سبک وزن در مسابقات مبارزه آزاد (ای اف سی) حضور داشته است.

انتهای پیام
captcha