تأکید عضو ارشد حماس بر ضرورت حضور فلسطینیان در مسجدالاقصی
کد خبر: 4144530
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶

تأکید عضو ارشد حماس بر ضرورت حضور فلسطینیان در مسجدالاقصی

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس از فلسطینیان خواست تا در مقابل خطراتی که از سوی صهیونیست‌ها مسجدالاقصی را تهدید می‌کند، حضور بیشتری در این مکان داشته باشند.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فلسطین، سامی ابو زهری، یکی از اعضای ارشد حماس در خارج از کشور در سخنانی تأکید کرد: ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها به قدس اشغالی و مسجدالاقصی نشان‌دهنده تشدید خطرناک و روشن نگه داشتن شعله انفجار است.

وی در سخنانی رسانه‌ای با بیان این موضوع تصریح کرد: مردم فلسطین تسلیم جنایات رژیم صهیونیستی نخواهند شد و اشغالگران همیشه باید منتظر یک غافلگیری از سوی ما باشند.

عضو ارشد حماس خاطرنشان کرد: خطرات پیرامون مسجدالاقصی به همراه قصد شهرک‌نشینان برای برپایی مراسم در کاخ‌های اموی نزدیک آن افزایش یافته و پلیس رژیم هم اعلام کرده است که برای برگزاری مراسم و راهپیمایی پنجشنبه آینده صهیونیست‌ها آمادگی کامل دارد.

وی گفت: این اتفاقات تداوم جنایات همیشگی است که بارزترین آن‌ها برگزاری جلسه دولت اشغالگر در تونل‌های مسجدالاقصی، هجوم مستمر به مسجدالاقصی و مواردی از این قبیل است که درواقع ادامه جنگ مذهبی است که مردم ما و مقدسات آن‌ها را هدف قرار می‌دهد.

ابوزهری تأکید کرد: آنچه شهر قدس اشغالی و مسجدالاقصی رخ می‌دهد، مستلزم ادامه حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی، تداوم مظاهر تقابل و رویارویی با صهیونیست‌ها و هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر و شهرک‌های صهیونیست‌ها است تا از این طریق به اقدامات خلاف قانون آن‌ها نسبت به مسجدالاقصی و اهالی قدس پاسخ مناسبی داده شود.

انتهای پیام
captcha