مصر 75 سمینار آموزشی درباره فضایل و ابعاد اعجاز قرآن برگزار می‌کند
کد خبر: 4155620
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

مصر 75 سمینار آموزشی درباره فضایل و ابعاد اعجاز قرآن برگزار می‌کند

وزارت اوقاف مصر در چارچوب اعلام هفته قرآنی در این کشور 75 سمینار علمی به منظور بیان فضائل قرآن کریم و ابعاد اعجاز آن برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد، وزارت اوقاف مصر در روز چهارشنبه مصادف با اول محرم الحرام 1445 هجری قمری 75 سمینار آموزشی و آگاهی بخشی را برای صحبت در مورد قرآن کریم و فضایل آن و تبیین ابعادی از عظمت و اعجاز آن در سراسر این کشور برگزار می‌کند.

در بیانیه وزارت اوقاف مصر به نقل از محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف این کشور آمده است که برپایی سمینارهای علمی در چارچوب نقش وزارت اوقاف در خدمت به قرآن کریم و در چارچوب برنامه «هفته قرآنی» مصر برگزار می‌شود.

بر اساس این بیانیه وزیر اوقاف مصر در نخستین نشست خود با رهبران ادارات اوقاف در سراسر این کشور در مقر جدید وزارتخانه اوقاف در پایتخت اداری جدید مصر برگزاری چنین سمینارهایی را در راستای آگاهی‌بخشی بیشتر عموم مردم نسبت به قرآن کریم و دفاع از حرمت آن در سایه تکرار حادثه قرآن‌سوزی و هتک حرمت مقدسات اسلامی در غرب لازم برشمرد.

این سمینارها قرار است روز چهارشنبه مصادف با اول ماه محرم بعد از نماز مغرب در مساجد جامع شهرهایی از سراسر مصر برگزار شود.

انتهای پیام
captcha