آخرین پیگیری‌ها برای بازگشت تعاون به برنامه هفتم
کد خبر: 4152682
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
مسکنی در گفت‌وگو با ایکنا مطرح کرد:

آخرین پیگیری‌ها برای بازگشت تعاون به برنامه هفتم

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به حذف واژه تعاون در برنامه هفتم واکنش نشان داد و گفت که با سازمان برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق وارد مکاتبه شده‌ایم تا لایحه اصلاح شود.

مهدی مسکنی

مهدی مسکنی، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایکنا، درباره عدم توجه لایحه برنامه هفتم توسعه نسبت به بخش تعاون و نبود بندهای مرتبط با آن در این لایحه اظهار کرد: از اینکه لایحه برنامه هفتم توسعه نسبت به بخش تعاون بی‌تفاوت بوده متعجب و ناراحت هستیم.

وی افزود: یکی از بحث‌های جدی که دنبال می‌کنیم این است که سهم بخش تعاون در این لایحه خیلی خوب دیده نشده البته نظرمان را به سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده‌ایم و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم نسبت به این موضوع ورود داشته‌اند و در این راستا مکاتباتی هم صورت گرفته است.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امیدواریم لایحه برنامه هفتم توسعه اصلاح و بخش تعاون در آن به خوبی دیده شود و بندهای مربوط به آن تقویت شود، گفت: هر کاری که از دستمان بربیاید حتماً انجام می‌دهیم ولی در نهایت اعضای کمیسیون تلفیق مجلس هستند که باید تصمیم نهایی را بگیرند.

مسکنی در پایان اظهار کرد: برنامه هفتم توسعه یک برنامه بالادستی محسوب می‌شود و اگر قرار باشد نسبت به تعاون بی‌تفاوت باشد قطعاً به جایگاه تعاون و گسترش فرهنگ تعاون که در قانون اساسی هم آمده در پنج سال آینده ضربه وارد خواهد شد.

گفت‌وگو از سعید امینی

انتهای پیام
captcha